sobota, 19 maja 2012

Zajebista pioseneczka ;) A piosenkarz ,,Ciacho"


8 komentarzy:

  1. Cześć. Jest to wiadomość do wszystkich moich obserwatorów:
    Jestem bardzo wdzięczna za to, że jesteście ze mną, bo bez was nie było i mnie. Nie miałabym do kogo pisać i na pewno także nie miałabym takiej motywacji. Kto z was czyta regularnie mojego bloga wie, że trochę się dzieje, a kto nie to fajnie by było jakby nadrobił i może ocenił? Ostatnio jest coraz mniej komentarzy. Fajnie by było jakbyście to zmienili. Chciałam jeszcze powiadomić was o zbliżającym się ROZDANIU u mnie na drugim blogu (w połączeniu z pierwszym). Do wygrania będą ciekawe nagrody + coś z PARYŻA! Wydaje mi się, że warto do mnie zajrzeć : ) Jeszcze raz dzięki, że jesteście i zapraszam do mnie. http://najamajke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie odsłucham :D

    obserwuję i zapraszam do obserwacji mojego bloga o przeróbkach i modzie :D
    just-call-me-louise.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cały czas puszczają ją na Vivie, ale nie wiem, co w niej takiego niezwykłego :>

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna piosenka <3 zapraszam do mnie http://wero-vera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, on jest boski...piosenka wpada w ucho przyjemna do słuchania ze znajomymi..zawsze powtarzam, że chętnie bym z nim pocieciereciowała ahah..Pozdrawiam i zapraszam do sb na nowa-graciarnia.blogspot.co

    OdpowiedzUsuń
  6. Cześć. Jest to automatyczna wiadomość do wszystkich moich obserwatorów. Jestem dziwna inaczej z http://najamajke.blogspot.com/ Na moim blogu zaczęło się kolejne opowiadanie, z tego powodu zapraszam do przeczytania prologu i skomentowania. Cóż, komentowania Dla ciebie minuta dla mnie naprawdę wiele radości : ) Szczególnie zależy mi na opiniach. Dzięki, że jesteś ze mną i obserwujesz mnie! / xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do LIEBSTER BLOG ADWARDS : ) szczegóły na moim blogu w notce o tym tytule.

    OdpowiedzUsuń